Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har en ev. köpare till min sadel, men vet inte hur vi ska komma överrens . Jag kan skicka sadeln mot postförskott, så långt går det bra...
Svar
4
· Visningar
1 602
Senast: Angel
·
Utrustning Ja hur är dom inte dom billigaste utan dom dyraste typ nya Venus k new D1 Lc Academy Någon som har någon av dessa sadlar...
Svar
0
· Visningar
736
Senast: Niela
·
Utrustning Nu äntligen ska jag nog skaffa ny sadel. Jag hade ute sadelutprovare förra veckan och vi hittade två sadlar, som verkade bra. Den ena...
Svar
4
· Visningar
997
Utrustning Borde ju egentligen kanske veta detta iom "utbildningen" till E-kortet men nu blir jag osäker.. :) Får man dra tungt släp m husbil...
Svar
1
· Visningar
2 380
Senast: Digbil
·
Utrustning ...som dressyrsadel, vilken hoppsadek skulle då kunna tänkas passa?
Svar
13
· Visningar
4 723
Senast: Guldaskig
·
Utrustning Måste ha ett par till vardagsskydd till min häst. De måste skydda senan på frambenen ordentligt då han sparkar sig själv på frambenen...
Svar
1
· Visningar
866
Utrustning Har en helklippt ponny som alltid är täckad, men nu när det börjar vara 9 grader i stallet undrar jag om man kan klä av henne inne? Hon...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Niela
·
Utrustning Något som har ett Globus scandic träns? Är det någon vidare kvalite? Det är ju verkligen jättebilligt. Är på jakt efter ett brunt träns...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: *tove*
·
B
Utrustning Ja, mitt problem på mina ridstövlar är att dom bråkar med mig! När jag drar dom längst ner, tar på mig stöveln och drar upp kedjan så...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: misan
·
Utrustning Var hittar man en sådan? Min 2 åring är väldigt hästbiten & vill gärna rida dagligen, tyvärr är vår minsta häst 1.53 i mankhöjd, det... 2
Svar
22
· Visningar
11 891
Utrustning Någon som har några tips på riktigt bra ridtrosor? jag har lite olika men de jag tycker är bäst är nog "boxer-trosorna" från märket... 2 3
Svar
48
· Visningar
11 271
Senast: Ingridl
·
Utrustning Hej, jag ska väga ner mitt släp från 1990kg till 1400kg, har fixat en ny kulhandske som ska sättas på inför detta. Har beställt ett...
Svar
8
· Visningar
1 427
Senast: gylle
·
Utrustning Ringde just bilprovningen 46 minuters väntetid vid tekniskt support så jag tänkte fråga det kunniga bukefolket istället:) Vid...
Svar
3
· Visningar
1 577
Utrustning Halloj Eftersom mina chaps gav upp för mig för några veckor sedan funderar jag nu på att investera i ett par ridstövlar. Problemet är...
Svar
11
· Visningar
3 205
Senast: Kiinas
·
C
Utrustning Hej hittar igen ny equipe tråd men har någon tidigare ställt samma fråga så länka gärna mig vidare. Har tidigare haft en Equipe...
Svar
1
· Visningar
966
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Hade ute sadelmakare som kollade hästarnas sadlar i veckan, och som väntat låg i alla fall den storas fullständigt åt helvete...
Svar
6
· Visningar
2 013
Senast: Kaffeekopp
·
T
Utrustning Är det någon som vet någon butik på nätet där man kan köpa koppjärn till Knight lady Hawk. Vill helst ha orginal järnet.
Svar
4
· Visningar
2 065
Senast: Gelina
·
Utrustning min pappa har köpt läder kängor och frågade idag om jag hade ngt läder fett som han kunde använda, han ville inte använda skokräm utan...
Svar
6
· Visningar
2 657
Senast: Liten
·
V
Utrustning Jag har använt min Star trekk dressage på tre olika hästar, som tidigare haft bomsadel. Vid sadelprovning (olika tillfällen, olika...
Svar
15
· Visningar
1 813
Senast: Vofflar
·
C
Utrustning Hejsan, jag skulle tycka att det var roligt att hjälpa alla er här på Buke med att kombinera färgerna på er utrustning :) är du lite... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
17 954
Senast: Chiba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Pyramider i Sverige

Hund, Katt, Andra Djur