Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Hur gör ni under sommaren? Våran ponny går ute på dagarna i stor hage nu under sommaren , och på bara en vecka har han blivit ordentligt...
Foder & Strö
Jag tycker han är för smal, men han är lite svår att få att gå upp, så vad har ni för tips på foder som skulle passa, och om ni kan oxå...
Foder & Strö
Jag har börjat fundera kring det här med foder. Vad jag kommit fram till är att jag skulle helst vilja ha fri tillgång för hästarna, men...
Foder & Strö
Min sommar häst står på bete och nu har de gått på bara gräs i snart 3 veckor. Innan dess vet jag att han fick ca 0.5 kg kraftfoder men...
Foder & Strö
Vilken sorts vitaminer/mineraler ger ni,hur mycket ger ni per dag/hur mycket finns det i hinken och hur mycket kostar d???
Själv ger jag...
Foder & Strö
byta ut Kraft mot Luzern i sommar, mest för att hon inte får hull av Kraften (!) utan av gräset och att hon dessutom inte går så mycket...