Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tävlade senast på Belekima. Men har varit lite överallt.kullerbytta skrev:Kul, men ska dom inte vara tre år för att få tävla agility? Var tävlade han?
Eva
tashinajess skrev:Hur mycket tränar ni era 2 åringar?
Självklart beror det på hur dom växt. Men skulle vara intressant att veta hur långt gånget era tvåringar är? Jag vet att en del börjar inridningen på sina halvblods föl så tidigt medans andra har dom på lösdrift nästan hela tvåårs perioden.
Jag har longerat och tömkörtmin tvååring, samt lite löshoppning, men han har vuxit fort och är fortfarande rätt gänglig.
Mysaan skrev:*kl*
Ni som ska 3 årstesta era nästa år har ni börjat rida dem eller när börjar ni med det?
Jag har inte haft någon tanke heller men en annan i stallet funderar på att börja rida sin eftersom hon ska gå på treårs nästa år och hon har inte passerat sin 2 års dag ännu. Det var därför jag undrade. TYcker själv det låter tidigt nämligen.Rosella skrev:Ridade har väl nätt o jämnt blivit två! Varför börja så tidigt?
Min är på inkörning nu, har tänkt visa henne på 3-års testet men rida/ sitta på henne har jag inte tänkt göra förrän till jul tidigast! Hinner säkert få henne någelunda ridbar till testet utan att stressa.