Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Men hur lyckas han???
Jag menar det är ju inte "bara".......han får ju ut av sk "skithästar"
Man kan nog säga mycket om den mannen, men få fart på hästar det kan han ju iallafall...dessutom har han dom ju i ganska många år iallafall...fattar ingenting jag
Ibland vill han ju påskina att han inte tränar... kanske det som är lösningen= att inte "lära" hästarna att springa sakta...
Hoppas ni förstår vad jag menar..
Min var/är oxå lite sånn...
men i Lördags skrittade han runt i defileringsvolten när dom andra gjorde omstarten i Provloppet lugn som en filbunke (nåja skrittade iaf)
Det är tur att såna hamnar hos envisa människor som har tid att låta huvudet komma ifatt.
Och ettåringen hade knäckt till sina SI-leder rejält och är ordinerad vila. Han vinglar på här hemma när han får lämna boxen, än så länge är det små promenader som gäller, typ ett par varv med ett par studs rätt upp i luften.
Enligt vet. kommer han att bli helt återställd men han får inte trava förrän han är stabil igen, därav boxvilan.
Mina två små tömkörs och simmas ännu, den ena var så bråkig så den lämande jag till proffs för inkörning och den andra tar jag själv. Proffshästen kommer i vagen veckan som kommer sa tränaren, min gissningsvis om 2-3 veckor
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...