@Amanda_F Vilken fin bild! Och grattis till placeringen

Ni är urtjusiga! Och vilket lyxproblem att ha lättare för sig i de svårare programmen

*önskar jag kunde känna det samma*
Vi köper nog ny dragbil snart, lär bli en RAV4.
Jag jobbar ju med bilar och är fullkomligt arbetsskadad till den grad att det slagit över helt och blivit 100% praktiskt istället. Typ att jag inte orkar med dessa bilar med alla jävla fancyfunktioner och dyra tillbehör och jaada jada. Helt sjukt. Men det kan bero på att man är
för insatt, ingen välutrustad bil kommer att kännas tillräcklig för jag kommer att veta precis all utrustning den
inte har, så då kan man lika gärna köpa något "normalt" istället så man inte blir bankrutt och uttråkad, utan bara uttråkad.
I måndags var Cassie varm och svullen precis ovanför kotan på insidan av höger fram.
Hon haltade inte, men mitt hjärta blödde och jag kunde inte sova på natten..

(orkar inte med mig själv)
Såg precis likadant ut t.o.m. fredag då vi åkte in till kliniken för att chip-kollas iom de nya reglerna. Då hade de tid att kolla upp benet också som var helt ohalt, förmodligen har hon slagit på sig själv rejält.

(
Därav min tråd om skydd i hagen.. Hon är lätt den klumpigaste hästen jag känner)
(högerbenet ser jättekonstigt ut, i know)
Vet. sa iallafall att jag skulle motionera henne lite lättare tills svullnaden gått ned helt. Så jag beredde mig på en rejäl åktur när jag hoppade upp i lördags efter fem dagars vila, hon var spänd som en fiolsträng hela passet men gjorde absolut inget dumt vilket var en sjuk lättnad! -Eftersom jag vet precis hur hon hanterade vila när hon kom för ett år sedan!
Det såg bättre ut igår, så kunde jag t.o.m. galoppera lite utan att känna fara för livet och imorgon är vi nog med och kör lite bommar och småkryss.
- och nu ringde min sadelutprovare och sa att hon kommer med nya sadeln ikväll! SÅ KUL!

Lägger ut bilder imorrn! Åh hoppas att allt stämmer nu!