Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Just ja så var det . Kom inte ihåg . Vettigt av dig om det känns så att byta häst .För att vi inte kommer vidare. Är jätteless på att känna mig dålig och Chatsi kan få även en duktig ryttare att känna sig kass. Hon vill eller kan inte göra det jag vill och jag har lagt ner så otroligt mycket pengar och tid på träning utan att komma någonstans alls. Normal ridning funkar inte på henne, det är så mycket motstånd och det är rätt trist att gråta efter typ varenda ridpass.
Va har ni för mål 2016? Ni kan dela upp det till vår och höst-säsong![]()
@sorbifolia jag tror att det krävs rätt avancerat utrustning för det. Jag är inte speciellt duktig på området, men kan tänka mig att det dels krävs en hyfsat dyr kamera, nån som filmar, och så kopplat till ett blåtandsheadset så att man kan kommunicera. Och snabb trådlös uppkoppling, tror inte det är wi-fi i stallet.
Det känns mer som en fråga för föreningen. Jag råkar vara ideellt engagerad och har insyn i den verksamhetens ekonomi, som i dagsläget inte ens medger inköp av uppdaterad elektronisk utrustning till domartornet...
Men helt klart nåt att spinna vidare på. Kanske kan gå att ordna med nån form av sponsring. Dock inte gjort i en handvändning.