Sv: 07
rna!
kl
Så hade man börjat få in lite rutin och kört ett par dagar i veckan, tänkte precis börja trappa upp lite.. Skulle köra i fredags eftermiddag - när bilen lägger av på väg till stallet!
Fick bogsera hem den och hann inte dit på eftermiddagen, lyckades fixa barnvakt och bil i söndags så körde då, och så imorrn. Förhoppningsvis är bilen lagad innan helgen iaf, fy helvete vad handikappad man känner sig utan bil!
Hulda har börjat fjompa för fåren som bor längst med slingan. Förut har hon tittat lite, men häromveckan tvärstannade hon, vändeoch ville springa åt andra hållet. En kvart tog det, jag fick gå ur och dra henne förbi. Hon är så
envis! Gången efter stannade hon så jag fick leda henne förbi, men då gick hon framåt iaf. Hon gör så ibland när man är på väg från hagen också, bara tvärstannar, länger halsen när man drar i grimskaftet, öronen åt sidan och ser så oförskämst grinig ut.
En tvååring man aldrig låtit göra som hon vill utan tagit och vunnit varenda kamp med borde ju inte göra så? Men får väl skylla mig själv med en röd madame...
kl
Så hade man börjat få in lite rutin och kört ett par dagar i veckan, tänkte precis börja trappa upp lite.. Skulle köra i fredags eftermiddag - när bilen lägger av på väg till stallet!
Hulda har börjat fjompa för fåren som bor längst med slingan. Förut har hon tittat lite, men häromveckan tvärstannade hon, vändeoch ville springa åt andra hållet. En kvart tog det, jag fick gå ur och dra henne förbi. Hon är så