Ang förkylning/hosta så är det ju bara bra att röra på dom i lätt motion så att dom kan hosta ur sig. Annars är det ju en större risk att det ligger kvar och gror en massa skit som verkligen blir nåt...
Min häst hostade några ggr idag på framridningen, men jag ser det som nåt enstaka. Hon var inte snorig, har ingen temp och var pigg som attan. Så jag gör ingen större affär av det där just nu trots att det gått epidemi i hosta och förkylning här. Tur ingen hörde det, för folk är så jäkla hysteriska just nu...
Hovslagaren kom förbi imorse och tyckte att hoven såg bra ut. Dessutom var den inte varm idag utan gårdagens värme var helt enkelt bara sånt dom brukar ha utan att det är nåt
Gick fö väldigt bra på träningen idag

Inte för att min häst gick som en miljon, utan för att vi verkligen fick igenom saker och att jag fick många verktyg att jobba vidare med. Råkade dessutom lite oplanerat få besök av en stallkompis, så fick med det mesta på film. Det lilla jag hunnit se nu på jobbet ser faktiskt oväntat trevligt ut. Det är verkligen tydligt hur mkt bättre hon rör sig nu jämfört med i februari! Min häst ser dessutom mindre tjock ut uppifrån läktar-perspektiv jämfört med från marken

Verkligen tur att det blev filmat idag, det var så mkt prat och feedback som jag aldrig skulle ha en chans att komma ihåg annars. Det enda tråkiga är att det nu dröjer 4 MÅNADER innan tränaren kommer tillbaka nästa gång

Passade även på att diskutera tandklapprandet, och min tränare att att det inte var nåt att bry sig om. Känns skönt, då kan jag lägga den oron på hyllan och istället koncentrera mig på ridningen