@stjarnfrugt Ja 400:- känns rätt dyrt, men rider du varannan vecka tror jag att det är väl värt det

. Jag tänkte ta ut min vardagstränare om ett par veckor så vi kommer igång igen med träningen.
_________________________________________________________________________________
Idag har Barb fått prova nya sadeln. Mycket stoppning är utplockad och trots att hon är så tjock nu låg den helt okej

. Däremot kändes det verkligen för mig att jag är helt ovan vid att sitta i dressyrsadel nu. Att denna dessutom inte har i närheten av samma uppbyggda känsla och stora stöd som Childericen gör att det känns jättekonstigt. Men jag vänjer mig väl och blir bättre på kuppen

.
Har även frågat ägaren om hon kan tänka sig att sälja Barb till mig. Inser mer och mer att jag verkligen inte vill lämna henne ifrån mig:/. Så vi får se vad det blir för svar och hur mycket hon begär då. Har för mig att vi kom överens om att jag inte skulle betala för utbildningen jag själv gjort, men vi pratade aldrig så mycket om försäljning eftersom det egentligen aldrig varit aktuellt.