Gud va ni skriver mkt. Jag läser dagligen att tänker att jag ska svara när jag sitter vid en dator men då har ni redan hunnit skriva 5 sidor gällande de jag tänkte svara på. Bästa tråden.
@Fiorano Snyggt med rosa! Hoppas du kan få köpa loss henne till en rimlig summa. Förstår verkligen att du inte vill lämna tillbaka henne.
@Kirre Pepp, pepp. Då kan de bara bli bättre. Skyll på PMS, då är allt SKIT!
@Maja_Kandi Kul att de går så bra för er. Heja heja.
Min egen går rätt bra. Mitt största problem just nu är underlaget. Utebanan är för blöt (känns bottenlöst på vissa ställen)och ridhuset är för hårt.
Vet inte om jag är gnällig eller om jag bara är bortskämd som alla år tidigare haft kanonunderlag. Men jag vill kunna rida på fräscht framåt för att få hästen längre i kroppen och försöka hitta en ärligt stöd. Så vi har ridit mkt ute nu. Grusvägarna är kanon nu, medans skogen är lervälling.
På måndag ska vi åka till vårt gamla stall för en liten check-up. Kliniken jag alltid åker till kommer ut och "vinter-kollar" tävlingshästarna. Jag om min skogsmulle häst hänger på.
Nu blir de Stockholm Horse Show i tre dagar.
@Fiorano Snyggt med rosa! Hoppas du kan få köpa loss henne till en rimlig summa. Förstår verkligen att du inte vill lämna tillbaka henne.
@Kirre Pepp, pepp. Då kan de bara bli bättre. Skyll på PMS, då är allt SKIT!
@Maja_Kandi Kul att de går så bra för er. Heja heja.
Min egen går rätt bra. Mitt största problem just nu är underlaget. Utebanan är för blöt (känns bottenlöst på vissa ställen)och ridhuset är för hårt.
På måndag ska vi åka till vårt gamla stall för en liten check-up. Kliniken jag alltid åker till kommer ut och "vinter-kollar" tävlingshästarna. Jag om min skogsmulle häst hänger på.
Nu blir de Stockholm Horse Show i tre dagar.