Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Bison Men vad säger du?! Vadan detta?![]()
Han kommer åka hem.
Jag tror inte säljaren vill att jag skriver ut det öppet men jag kan ta det via pm.
Är jätteledsen eftersom jag verkligen tycker om hästen.
Så tråkigt. Ni verkade komma så bra överens, en lite lagom utmaning.Han kommer åka hem.
Jag tror inte säljaren vill att jag skriver ut det öppet men jag kan ta det via pm.
Men Gud va tråkigt.Han kommer åka hem.
Han kommer åka hem.
@Marvin När min häst är sådär spänd i ryggen (då jag tar in från hagen - efter ridning är hon alltid bättre) har det som sagt blivit bättre med vetekudden. Ibland när jag har tid masserar jag också, men det brukar oftast räcka med kudde och att se till att hon alltid har varma täcken på sig. Jag sitter inte ner på henne om hon inte är avslappnad och även då i rätt små portioner eftersom jag inte tycker vi kommit längre ännu.
Innan jag rider stretchar jag även halsen rejält åt båda sidor och mellan frambenen. Samma sak efter ridning. Gör samma "rygglyft" som dig men bara efter ridning då hon är varm, på inrådan av fysioterapeut.
Har aldrig vågat använda liniment på ryggen då hon är känslig i huden, och dessutom alltid är täckad. Antar att jag skulle få en otrevlig överraskning dagen efter då
På min är vila det sämsta, hon är alltid bättre när man ridit loss henne, men man känner ju sin häst. Har veterinären nån teori om detta? Kan det fortfarande röra sig om träningsvärk för att hon inte är van att gå på det här nya "rätta" sättet eller har det gått för lång tid för att det ska vara förklaringen? Hur ser det ut i era hagar? Här är blankis och snorhalt vilket förklarar den ökade spänningen en del, man vet ju själv hur avspänd man är av att steppa runt på is...
Jag jinxade mig själv rejält igår hahaha idag när unga killen red Divan hade det typ inte gått att rida alls. Låsningen är verkligen inte bra och kirop kommer inte förrän 7/1
Ingen julkurs för mig och ingen träning. Kan hålla igång med tömkörning iallafall.