@sommarminne vad taktmässig han ser ut och lydig - jättekul
@stjarnfrugt vad kul att det gick bra och du ändå är nöjd utifrån dagen !
@stjarnfrugt vad kul att det gick bra och du ändå är nöjd utifrån dagen !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Marvin För jag tycker de är så tråkigaÅ andra sidan är det väl bra, då det är kortbana får man ju ändå inte plats med nåt annat än mittvolt och vänd snett igenom...
*kl
Nu hemkommen en erfarenhet rikare. Min häst var så jääääävelusiskt i gasen så mina beräknade 45 min framridning hade behövt vara 1 timme minst. Hon körde hela bockuppvisningen så det blev inte mkt annat gjort än rastning av henne, inga längningar eller liknande i galopp för då hade hon exploderat. Stod emot nåt enormt mot höger skänkel och skulle inte böja sig eller svänga ditåt så jag fick kompromissa och rida utåtställt i volterna i trav. Märkligt då det brukar vara den enklaste sidan. Blev dock helt okej ridbar sista stunden av framridningen men då var det ju strax min tur att bege mig mot collecting ring i ett annat ridhus...
Programmet gick väl ändå helt okej med tanke på förutsättningarna att hästen varit borta i ett års tid och vi inte är direkt vana att tävla med hela den cirkusen, inne dessutom med publiken springande på läktaren och min häst REJÄLT laddad. Vi red rätt vägar, i rätt gångart med undantag för galoppinslag i ena travvolten då hon stod emot och började galoppera ist för att böja sig när jag gick på med skänkeln.
Mediokert ridpass med andra ord. Men jag kom iaf ihåg programmet. Tyvärr hängde sig min tfn när min skötare skulle filma så jag fick tyvärr inte se hur det såg ut
Dock är jag nöjd med att 1. min häst hade superkul och tyckte dagen var toppen 2. Vi tog oss både dit och hem och allt gick bra och min häst är en pärla att ha med sig 3. Det är en dag imorgon med![]()