Myzan87 Trådstartare 15 Feb 2010 #1 Skulle det fungera att ha 2st ponnyer på 1,6 ha mark under vintern? Lättfödda typer som rids mest i skogen.
Skulle det fungera att ha 2st ponnyer på 1,6 ha mark under vintern? Lättfödda typer som rids mest i skogen.
Miaa 15 Feb 2010 #2 Sv: 1,6ha Klart det går att ha 2 st ponnys på 1,6 hektar på vintern . Men vad har det med att det är lättfödda ponnys som bara rids i skogen ? Mia
Sv: 1,6ha Klart det går att ha 2 st ponnys på 1,6 hektar på vintern . Men vad har det med att det är lättfödda ponnys som bara rids i skogen ? Mia
Myzan87 Trådstartare 15 Feb 2010 #3 Sv: 1,6ha Ingen aning faktiskt varför jag skrev med det. Blir så när man jobbat en hel dag
Equilina 16 Feb 2010 #5 Sv: 1,6ha Jadå, om inte marken är alltför blöt så det bara blir gyttjebad av alltihop! Det finns ju hästar som går året runt på 5x5 m...
Sv: 1,6ha Jadå, om inte marken är alltför blöt så det bara blir gyttjebad av alltihop! Det finns ju hästar som går året runt på 5x5 m...
Myzan87 Trådstartare 17 Feb 2010 #6 Sv: 1,6ha Jag misstänker att marken faktiskt är hyfsad kvalitée. Men det är rätt svårt att säga när marken är stenfrusen och full med snö
Sv: 1,6ha Jag misstänker att marken faktiskt är hyfsad kvalitée. Men det är rätt svårt att säga när marken är stenfrusen och full med snö
H heidi maria 17 Feb 2010 #8 Sv: 1,6ha Låter som gott om plats. Men de måste förstås utfodras och ha ligghall eller stall.