1:a april 2023 - Har du hittat något skämt?

Orimligt kul faktiskt
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20230401_112748_com.facebook.katana_edit_708357506516910.jpg
    Screenshot_20230401_112748_com.facebook.katana_edit_708357506516910.jpg
    120,7 KB · Visningar: 298
❗️NYA REGLER PÅ ICA EKÄNGEN❗
Från och med idag så har vi infört en skogräns vid våra entrégrindar. Det kommer alltså inte längre vara okej att handla med skor innanför grindarna. Detta gör vi för att underlätta städningen av golvet i butiken och vi kommer även att spara 200 liter golvsåpa per år.
Vi tror även att det kommer bli en mysigare känsla i butiken när man strosar omkring i strumpor och inte skor som skräpar ned. Men vi rekommenderar att ni ej använder vita strumpor tills alla kunder lärt sig att respektera denna regel!
14853CF8-1FF0-4C6F-8DB5-A7FF57B502B7.jpeg
 
❗️NYA REGLER PÅ ICA EKÄNGEN❗
Från och med idag så har vi infört en skogräns vid våra entrégrindar. Det kommer alltså inte längre vara okej att handla med skor innanför grindarna. Detta gör vi för att underlätta städningen av golvet i butiken och vi kommer även att spara 200 liter golvsåpa per år.
Vi tror även att det kommer bli en mysigare känsla i butiken när man strosar omkring i strumpor och inte skor som skräpar ned. Men vi rekommenderar att ni ej använder vita strumpor tills alla kunder lärt sig att respektera denna regel!
Visa bifogad fil 115675
Jag hoppas att det är någon som faktiskt har gått på det och satt sina skor där, så det inte är personalens bara för att ta en bra bild!
 

Liknande trådar

Tjatter Jag försöker hitta en hylla jag kan ställa in i skafferiet ovanför ventilationshålet längst in på hyllan. Dels så att jag kan använda...
Svar
2
· Visningar
565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp