Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sadeldjungeln är ett helvete... (säger hon som peppar,peppar alltid haft tur med sina sadlar/hästar)
Då jag fortfarande är så jäkla nöjd med hästen i lördags kommer här filmklippet från sista klassen.
Jag hittade även fina bilder från Mariestads Ridklubb som de lagt ut.Så tyvärr bildbombning!
![]()
![]()
![]()
Sadeldjungeln är ett helvete... (säger hon som peppar,peppar alltid haft tur med sina sadlar/hästar)
Då jag fortfarande är så jäkla nöjd med hästen i lördags kommer här filmklippet från sista klassen.
Jag hittade även fina bilder från Mariestads Ridklubb som de lagt ut.Så tyvärr bildbombning!
![]()
![]()
![]()
Jag har en
Allroundsadel Normal manke T4 Thorowgood® sitter perfekt(än) de bästa är att jag kan bytta koppjärn efter takt han växer. Får se om jag bygger ut sen tycker denna är så skön att rida i
Vad duktiga ni är och kommit så långt, hur har du stärkt galoppen så att den hålls min tycker de är jobbigt galoppera på bana efter ett tag
Snygg sadel ! Vad tyckte ni om den?Denna testades idag
'![]()
Ja, tycker den e skitsnygg!Snygg sadel ! Vad tyckte ni om den?
Ja men det läste jag ju.. fattade inte att det var den sadeln haha. Ok. Är han lagom i hull? Tänkte om du misstänker att han går upp eller ner inom den närmaste tiden.
Jag hade hellre velat ha en sadel med aningens för vid bom och padd under eller att riskera att den blir för smal. Sadeln ser riktigt skön ut!
Känns det inte hundra hade jag väntat med att köpaDet kommer ju ut sadlar hela tiden på hästnet och många fbgrupper också.
Vad duktiga ni är och kommit så långt, hur har du stärkt galoppen så att den hålls min tycker de är jobbigt galoppera på bana efter ett tag