Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hahahaha!!!
Behvöer man inte särskilda tillstånd för att hysa en kamel @Fibusen? Tänker att det räknas som exotiskt djur![]()
Så fin han är i kroppen!Åhh,jag som skulle ta systemkameran och ut och fota lite i dag,men den var stendöd i batteriet,och kl började bli mycket så jag fick klara mig på mobilkameran,annars hade det hunnit bli mörkt...
Men blev några bilder iaf,om än suddiga,men kände att det var dags att lägga in nån bild nu när han varit hemma en vecka!
![]()
![]()
![]()
Här tränar vi på att sänka oss,sänker jag mig så ska han sänka sig,går helt ok!
![]()
![]()
Veeeeeeet att det är värdelös kvalite,men nu sitter systemkameran på laddning!![]()
Bara till att träna på! Kul med hoppning.Vilken dag. Skulle vara på Hoppträningen vid 13 och var vid stallet 11.30 i god tid och kopplade på släpet, men visst ska det strula körde fast med bilen och släp tog en bra tid innan jag kom loss sen givet vägrade han gå på, var själv med.. Men efter ett tag hjälpte snälla grannen mig som jag ringde efter
Sen när vi väl var på träningen då försent så gick det rätt bra men när vi skulle hem dummade han sig grrr dels är han inne i sin fem års trots med nu. Lasträning şstår på schemat