Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är det nu han heter egentligen? jag menar istället för Korven?Oh, i morgon ska blivande medryttare L rida korven igen. Hoppas han visar upp dom senaste sidorna jag sett,för dom är underbara.![]()
Haha!!! Då är ju "Korven" självklarAnirac's Orvar.![]()
Ja,det blev ju Orvar-korvar, sen korven. Säger aldrig Orvar längre i princip,utan det blir korven eller korv. Eller ja, kååååårw.Haha!!! Då är ju "Korven" självklar
Jag fattar med ytterskänkel bak något och inner något fram. Ställer något utåt i höger varv då han har svårare att fatta den. Men det blir mindre och mindre hjälper.
Tänker som nån skrev innan att på en ung häst i inridning/grundutbildning så blir det lite "större" hjälper. Men i takt med att hästen blir starkare och mer utbildad så blir hjälperna än mindre.
En tidigare häst fattade jag med ytterskänkel och ett lätt kram i yttertygel, samtidigt som jag "satt till" och förde fram innerhöften. Mycket små och lätta hjälper. Men så var han äldre och betydligt mer utbildad![]()
Ja,det blev ju Orvar-korvar, sen korven. Säger aldrig Orvar längre i princip,utan det blir korven eller korv. Eller ja, kååååårw.![]()
Annie ser ju jättefin ut, syns lång väg att det är dags för igångsättning.Släppte hästarna igår på lite mjukare underlag. Annie var självgåendeFullblodet var inte lika självgående. Jag har ju haft fullblodet i 3 veckor nu och det har varit hårt i marken osv så jag vet inte hur hon rör sig, så därför fick de springa själva. Upp med svansarna så så gick det med det. Tur jag slutade filma för de bockserier Annie la av vill jag inte ha på film som en påminnelse att snart ska hon sättas igång efter nästan 2 års vila. Hon ser ju inte jättehalt ut nu... (jaja, jag ska vända kameran nästa gång).
Sjyssta uppfödare att döpa honom till Orvar från början
Säger hon som har en häst vars namn låter som en renovering...tapetVÅD lixom
Så jäkla fult![]()