Jättemysiga bilder @aida ! Hon är så fin! Hur hög är hon?
Idag var jag ut och rastade turbosture i skogen, hoppas den där loja perioden kommer till oss snart också!
Jättepositiv var han hela turen,så det känns verkligen roligt att rida,öronen spikraka framåt, frustar så nöjt så,och håller en trevlig form.
Lite tittig i dag,bla så blev det en TVÄRNIT och 1 meters kast åt sidan från traven idag,var en stock som hade tinat fram...
Det vart en hel del galopp idag,superpigg och stundtals så gick det lite väl fort (38 km/h för att vara exakt
) men även om han gasade upp sig så hade jag iallafall full kontroll vilket kändes skönt,tog jag lite i tyglarna så reagerade han direkt,så lät han få springa av sig lite. Outtröttlig som han är så var han fortfarande i gasen när vi skulle ta vägen hemåt,så gick åt motsatt håll upp på travrakan så jobbade på han i galoppen där tills han blev lite trött faktist.
Vände sen och skrittade en bra bit på långa tyglar,och efter ett tag så började han trippa på igen,så då tyckte han att vi hade skrittat klart. Travade en bit men föll sen in i en sansad galopp bakom ponnyn som travade,så himla roligt att kunna växla tempot så mycket. Sen travade jag av på lite längre tyglar,sen skritt hemåt. Blev strax över en timme i skogen. Var dessutom ljust enda till 17.30! Härligt!!!!
Vi blev nog mer än nöjda bägge två,han som verkligen fick tömma ur energin,och jag för att han är så jäkla trevlig att rida!

Idag var jag ut och rastade turbosture i skogen, hoppas den där loja perioden kommer till oss snart också!
Jättepositiv var han hela turen,så det känns verkligen roligt att rida,öronen spikraka framåt, frustar så nöjt så,och håller en trevlig form.
Lite tittig i dag,bla så blev det en TVÄRNIT och 1 meters kast åt sidan från traven idag,var en stock som hade tinat fram...
Det vart en hel del galopp idag,superpigg och stundtals så gick det lite väl fort (38 km/h för att vara exakt
Vi blev nog mer än nöjda bägge två,han som verkligen fick tömma ur energin,och jag för att han är så jäkla trevlig att rida!