Bukefalos 28 år!

Nej det får dom inte. Har ringt med appen och fick ändå försöka förklara vart på vägen vi var. Så kommer inte ringa med appen igen.
Däremot kan man väl själv se i appen vart man är och ge latitud och longitud till 112 men då är det enklare att ringa med en annan telefon och ha appen öppen i sin telefon b
Märkligt 🤔
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20240507_162341.jpg
    Screenshot_20240507_162341.jpg
    80,7 KB · Visningar: 16
Har du ställt in exakt position då i inställningarna?
Det har jag. Den funkade då när jag var bortrest men sen när jag kom hem fick jag notis därifrån oxkså. Min position hade bara inte hängt med appen. Men var för något år sedan det hände så har nog uppdaterats på flera håll sen dess. :D

Jag brukar inte få så många notiser hemma. Men bor inte ”mitt i stan” heller. Brukar få om VMA test. Men hjälper inte så mycket då närmsta är några mil bort.😅.

Är jag hemma brukar jag ibland först höra den något högre hastighet på bilarna som kör förbi utanför och sen några minuter senare sirener när räddningstjänsten åker. Då vet jag att något hänt då deltidarna åker till stationen, men inte vad/var. SEN kan appen plinga till med aktuell information. Oftast gör den inte det. Men kanske inte var något som skickades ut den gången heller. :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 358
Senast: Wille
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 977
Senast: Barbabelle
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 392
Senast: Bison
·
Mat Behöver gå ner i vikt och hade velat ha recept hjälp av ngn app. men alla jag sett har inga val för att välja bort saker man är...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp