Bukefalos 28 år!

12 veckors vaccinering

Fibusen

Trådstartare
Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?
 
Ahh,ok,det vore ju klart det bästa! Hon blir 12 veckor Fredag den 16 Januari,men den dagen kommer jag sitta och bila för att hämta hem min häst hela dagen,sen blir det ju helg,och på Måndagen så kommer vi vara bortresta,men då funkar det alltså att be om tid sen från Tisdag då,alltså 12 veckor och 4 dagar? Och grundvaccinationen är helt godkänd sen? Gud vad skönt! :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
817
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 481
Senast: Dentaku
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
473
Senast: Sol
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp