Såklart ska du erkänna! Risken är att de annars tror att någon som inte har där att göra har gjort det. Lär dig läxan, klipp aldrig någonsin utom på ägarens direkta uppmaning och stå för det du har gjort och be om ursäkt.
 
Skriv vad du skrev här, att du tänkte att du skulle jämna till och att du ångrar dig jättemycket och be om ursäkt. Det är en c-ponny, den ska inte gå världscup imorgon liksom så det är väl inte hela världen.
 
Nu är det så att jag är medryttare på en supersöt c-ponny. När jag red senast så tyckte jag att hon hade ojämn man så tog en sax o klippte till så det såg lite finare, vilket jag ångrar i efterhand att jag gjorde.... nyss skrev ägaren till mig och frågade om jag klippt manen? Har panik nu och vet inte vad jag ska svara...klippte verkligen inte mycket. Bara lite liksom. Men har panik vågar inte säga att jag gjorde det. Har inte varit medryttare så länge o vill inte att stämningen mellan ägaren och mig ska bli dålig...så hjäälp vet inte vad jag ska göra 😱
Oj vad tokigt! Skriv precis som du skrev här och be om ursäkt.
Bättre att svara och ta den diskussionen, än att ha ågren över sms'et.
 

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
14
· Visningar
434
Senast: Piaff
·
Ekonomi & Juridik Det börjar bli riktigt dyrt att hålla häst. Av nyfikenhet undrar jag nedan, om någon vill svara. 1 Var i Sverige har du hästen? 2 Hur...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 691
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
27
· Visningar
1 864
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp