đŸ’ŁđŸ’„

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
DethÀr Àr mitt sista inlÀgg hÀr nÄnsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvÀndar konto efter som att jag inte vill vara en del i ett sÄ skadligt och neggativt online klimat som bukefalos kan vara om man Àr sÄkallat fel.

Först sĂ„ ett Ă€rligt och upp riktigt TACK till alla ni som har stöttat mig och visat att det Ă€ven finns snĂ€lla vuxna i vĂ€rlden Ă€ven om det kan vara svĂ„rt att lita pĂ„ det! Ni har be tytt ENORMT MYCKET!! ❀ Och det Ă€r mĂ„nga av er som jag aldrig kommer glömma!

Jag ut gĂ„r frĂ„n att Ă€ven dethĂ€r inlĂ€gget kommer bli bort taget men jag hoppas att iallafall nĂ„n hinner lĂ€sa det đŸ€·đŸ»â€â™€ïž Och jag hĂ„ller till baka EXTREMT mycket som jag skulle kunna skriva men jag gör inte det av respekt för andra och Ă€ven att det Ă€r inte den jag vill vara. Jag vill inte göra andra illa bara för att dom har gjort mig vĂ€ldigt illa.
Men jag har in sett hur extremt skadligt bukefalos kan vara. Inte bara förmig utan Ă€ven för andra. Det Ă€r i min upp fattning VÄLDIGT tydligt att inte alla Ă€r vĂ€l komna att skriva hĂ€r utan att det Ă€r iprincip en bra och possitiv sak att vissa blir bort mobbade hĂ€rifrĂ„n. SĂ„na som mig och Ă€ven vissa andra. Riktiga mĂ€nniskor med riktiga kĂ€nslor och riktiga liv. Som blir ledsna pĂ„riktigt och mĂ„r skit PÅRIKTIGT.

NĂ€r man blir nĂ„n som man inte vill vara och som man inte kan stĂ„ för pĂ„grund av klimatet som Ă€r dĂ„ Ă€r det dags att lĂ€mna. Och jag acsepterar inte att dras ner till den lĂ„ga nivĂ„n för det Ă€r inte den jag ÄR.
TyvÀr sÄ inne bÀr det att jag ger walk over och inte tar den fighten mera. Det Àr inte heller hur jag VILL vara men om en miljö Àr skadlig för en o avsett om det Àr irl eller online sÄ Àr det inte rÀtt att vara kvar. Och med den för följning och mobbning som till lÄts hÀr och hur tillexempel jag bara frÄn tas min röst mer och mer sÄ Àr det bara ner brytande för MIG.
Jag vill bara att ni ska veta att Ă€ven fast bukefalos har gett mig vĂ€ldigt mycket Ă„ngest och ensam kĂ€nslor sĂ„ har jag ÄVEN fĂ„tt mycket bra stöd och sĂ„nt hĂ€r. Och jag kommer försöka att minnas ER och jag kommer att försöka att lĂ€ka frĂ„n allt det andra. Jag har ju iallafall över levt Ă€nnu vĂ€rre saker förut.

Peace out
Livia
âœŒïžđŸ’„
 

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fÄtt veta en sak som kommer göra denhÀr sommaren till den bÀsta pÄ flera flera Är! Och jag ville verkligen fÄ ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 985
Senast: Nox
·
L
  • LĂ„st
  • Artikel
Dagbok Det hÀr inlÀgget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats hÀr de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bÀttre till slut SÄ andas in andas ut Ibland sÄ kanske det inte finns nÄgra bra vÀgar att vÀlja pÄ. Utan...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethÀr i min andra dagboks trÄd men jag in sÄg att jag vill göra ett tydligare inlÀgg om det i en egen dagboks trÄd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 025
Senast: Mauen
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp