Jag föddes med hjärtat utanpå, har gått sönder en gång eller två men jag hör det slå än

Andas in andas ut
Det blir bättre till slut
Så andas in andas ut

Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan ibland så kanske man måste försöka att välja mellan två saker och bara försöka att tänka vad som är minst o ut härdigt.
Och ibland så får man inget val för att nånannan tar från en alla val.
Så har iprincip hela mitt liv varit i dom senaste åren. Och det som jag har in sett om det är att jag har som en fighter i mig som vägrar att ge upp. Och att den fightern hatar när jag blir tvingad till saker eller från tagen mina val och min röst och såna saker. För att det är egentligen den som är själva grund stenen som är JAG.
Det är verkligen extremt jobbigt och o nödigt att jag har be hövt gå genom såmycket för att in se det. Men det är som det är och allt som jag har varit tvungen att genom gå har ändå fått mig HIT.
Och till att in se att jag kommer fighta HELA fucking livet. Jag vet att jag inte kan ändra på saker och på verka saker NU. Men jag kan göra det i fram tiden. Och jag inte bara KAN utan jag SKA fighta. För allaandra som hade kunnat vara jag. Alla tjejer som inte får den hjälpen som dom be höver och det be mötandet som dom är värda. Jag kommer fighta för att dom aldrig ska bli ut satta igen och att dom ska våga vara sigsjälva. Och för att dom ALDRIG ska till låta att bli tystade av andra med mera makt.
Jag kommer aldrig att bara luta mig till baka och vara nöjd. Även fast jag vet att det inte hjälper NU men jag kommer fighta för att jag vet att det be hövs och för att jag ska vara den vuxna som Livia 17 år be hövde. Och den som jag hade be hövt när jag var 14.
Och för Izzy och Lisa och allaandra som gav upp. Och för mina vänner A och M som är dom starkaste finaste modigaste bästa personerna som finns och jag vet att dom också be höver den som jag ska vara i hela mitt liv. Jag kommer vara den som ALDRIG ger upp om nån och den som ALDRIG slutar fighta för dom som är ut satta och sår bara.
Så detenda som jag kan göra justnu är att hålla ut och över leva så att jag kan ta upp fighten såfort jag orkar. Och aldrig aldrig ALDRIG acseptera att bli tystad om det som är viktigt.
💣💥
 

Fantastiskt fint skrivet! Du är verkligen en fighter! Och jag är övertygad om att det en dag kommer att hjälpa andra 💙. Jag håller verkligen med om att du har genomgått onödigt mycket. Ingen, ingen skulle behöva genomgå endast en av de hemska saker som du redan i ditt unga liv har genomlevt.
 
Fantastiskt fint skrivet! Du är verkligen en fighter! Och jag är övertygad om att det en dag kommer att hjälpa andra 💙. Jag håller verkligen med om att du har genomgått onödigt mycket. Ingen, ingen skulle behöva genomgå endast en av de hemska saker som du redan i ditt unga liv har genomlevt.
En sak som jag har in sett är att det är inte domdär värsta och största sakerna som är det som har förstört mest. Utan det är allt efter och runt omkring som har gjort mest skada förmig.
 
Jag älskade Harry Potter förut men jk Rowling är inte precis en person som jag stöttar mera. Men hon gjorde faktist många bra citat iallafall.
ETZHhBkWkAEjI7r.jpg

Jag kommer ALLTID att välja det som är rätt över det som är enkelt.
Även ifall det inne bär ett ångest på slag så jag sitter och skakar men det är ÄNDÅ själv klart förmig.
Nu ska jag och min bästa kompis och en bra personal gå ut med Voffi och M och jag ska bara låta dom ladda upp mitt batteri lite och ta ner ångesten 💙❤️💜🖤
 
God morgon @LiviaFilippa! Jag såg precis denna bild och då tänkte jag på det som du skrivit här. :heart

Visa bifogad fil 142819
Nej jag håller verkligen inte med om detdär. Jag fattar att det är menat som possitivt men jag tycker inte att det är possitivt ihuvud taget.
Utan mycket skit händer och det ÄR bara skit. Det är inget som har hjälpt mig att växa eller att jag INTE skulle ha växt som person ifall det inte hade hänt. Utan det är skit som har hänt och det ÄR bara skit heltenkelt. Och jag hade hellre varit utan det.
 
Nej jag håller verkligen inte med om detdär. Jag fattar att det är menat som possitivt men jag tycker inte att det är possitivt ihuvud taget.
Utan mycket skit händer och det ÄR bara skit. Det är inget som har hjälpt mig att växa eller att jag INTE skulle ha växt som person ifall det inte hade hänt. Utan det är skit som har hänt och det ÄR bara skit heltenkelt. Och jag hade hellre varit utan det.
Jag tycker du har helt rätt. Du, precis som alla barn, har rätt att få växa upp och må bra och inte behöva gå igenom det som du tvingats gå igenom. Det är jävligt mycket begärt att försöka få det till att det är nåt positivt, särskilt när du står mitt i det.
 
Jag tycker du har helt rätt. Du, precis som alla barn, har rätt att få växa upp och må bra och inte behöva gå igenom det som du tvingats gå igenom. Det är jävligt mycket begärt att försöka få det till att det är nåt positivt, särskilt när du står mitt i det.
Tack ❤️ Jag vill bara skriva att jag fattar att @sorbifolia inte menade nåt dumt och att det är MÅNGA som är lärda att tänka sådär. Men jag tycker att dethär är mera sant:
m7gyye0jlob91 (1).jpg
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 567
Senast: Flixon
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
1 273
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 200
Senast: manda
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp