Bukefalos 28 år!

+16,5 grader...

Sv: +16,5 grader...

Ja pratar ni om att elda i någon slags tank förstår jag att det håller värmen. När ni säger elda ser jag bara en kamin framför mig som man eldar i köket eller vardagsrummet. Klart att det finns olika "elda". Vi har haft fjärrvärme sen jag var liten så det faller liksom inte helt naturligt för mig att tänka så. De jag bott hos har eldat på det sättet som jag tänker på *brr* Ni förstår att värmekällan är viktig för mig vid val av bostad :)
 
Sv: +16,5 grader...

Ja, äntligen. Men det förvånar mig inte det minsta om de snart sänker den igen och skyller på att det är något obotligt fel :cool:

Nu har jag faktiskt nästan 21 grader!:)

Om det blir kallt igen har vi ett extra element med fläkt vi kan låna ut på obestämd tid. Kan köra förbi hemma hos dig, så du slipper bära oxå. Säg bara till om du vill!
 
Sv: +16,5 grader...

Ja pratar ni om att elda i någon slags tank förstår jag att det håller värmen. När ni säger elda ser jag bara en kamin framför mig som man eldar i köket eller vardagsrummet. Klart att det finns olika "elda". Vi har haft fjärrvärme sen jag var liten så det faller liksom inte helt naturligt för mig att tänka så. De jag bott hos har eldat på det sättet som jag tänker på *brr* Ni förstår att värmekällan är viktig för mig vid val av bostad :)

haha, ja värmen är viktig! Vi har vanliga element med vatten som cirkulerar från de här tankarna, hur smidigt som helst. Dessutom är pannan ute i ett eget hus, perfekt att torka blöta hästtäcken i :love:

Inomhus har vi ju kamin i stora rummet och vedspis i köket, men det är ju mer mysfaktor än värmekälla. Fast varmt blir det när vi eldar där.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp