2 bilder från träningen..

Aliide

Trådstartare
Jag är så stolt över min vovve! Var på Brukhundsklubben idag för tredje gången. Och jag har aldrig växt så mkt av beröm tidigare! Många antog att jag till och med tävlat i lydnad, haft hund innan osv. Vilket jag verkligen inte har gjort, varken tävlat eller varit hundägare innan :D

Kontakten har blivit så bra! Trots att de andra gick runt oss med sina hundar (som skällde och ville leka med Focus) så höll han en stadig kontakt. Inkallningen fungerade toppenbra! Förutom en gång (jag hade under ett tag sett tendenser till att han var nödig) då han på en gång gick ut i skogen och bajsade och sedan kom han som ett skott :p Det enda vi behöver träna lite mer på just nu är ligg. Stanna och sitt fungerar alldeles utmärkt!

Mamma älskling!

focusinkallning.jpg
Full fart mot matte!

focustraning.jpg
Kontakt! Jag ser ut som en militär :crazy:

Tyvärr så är bilderna tagna på långt håll. Men ni ser lite iaf!

:love:
 
Så roligt för Er!

En fråga om sista bilden. Vad tränar Ni där?
 
Hum.. *tänka*

Kontakt även om en främmande person stod bredvid eller så var det ligg :cool:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 890
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
2 019
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 252
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund som jag haft i lite drygt ett år nu. Har skrivit om honom förut. Han var 1.5 när han kom till mig. Hade haft...
Svar
4
· Visningar
918
Senast: purity_666
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp