2 hundar?!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Gilan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 025
Sv: 2 hundar?!

vad tycker ni om iden över huvudtaget? Varför inte! De har glädje av varandra
Hur mycket mer jobb är det med 2 hundar än en? Dubbelt upp
Ni som har 2 hundar upplever ni att dom har mycket glädje av varandra? Vi har 3 hundar, 2 som är pappas 1 som är min
Vilken ålder är att rekommendera på den andra hunden? Hmm, nu var Kipp 7 år, när pappa köpte Krux i april, sen kom min i juli.
Kan man ha en hane och en tik tillsammans. Nackdelar? Har 3 hanar...
Hur stort anser ni att man måste bo om man ska ha 2 stora hundar? Vi bor i hus på landet, Lgh duger, aktiverar de ute...
Ni som haft 1 hund först å sen skaffat en till, har den första hunden haft lättare att vara själv då? Kippo är uppvuxen med 2 andra hundar, vart sj från 2003-2007. Han hade inga problem med det.
2007-11-23043.jpg

Sv: 2 hundar?!

en till liten fråga.
Ni som haft en hund innan och köpt en till, har dom förlorat lite av sin tillgivenhet lr är dom fortfarande lika mattekära trots ny hundkompis?

Jag märker ingen skillnad i vår vovva nr.1's kärlek till sin husse. Det är fortfarande han som räknas som världens centrum och källan till allt gott :D Jag och hund nr.2 duger som sällskap, lekkamrater och värmekälla men husse är Gud! ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 697
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 251
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 326
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka