Bukefalos 28 år!

Sv: 2 pappor

ja de kan de... väldigt vanligt förekommande hos honor som är utekatter de kan para sig med flera hannar då de löper
 
Sv: 2 pappor

Jaha, haha vad konstigt att 2 st spermier från 2 olika katter lyckas befrukta ett ägg.

tack för svar :)
 
Sv: 2 pappor

Jaha, där ser man :)
Nä då är det ju inte nå konstigt.
 
Sv: 2 pappor

Som sagt, det är flera ägg, så i princip skulle även mänskliga tvåäggstvillingar kunna ha olika pappor...:o
 
Sv: 2 pappor

Jaha, haha vad konstigt att 2 st spermier från 2 olika katter lyckas befrukta ett ägg.

tack för svar :)

Ja, det är högst ovanligt... iaf att sådana zygoter blir någonting livsdugligt. Dock är det så att en honkatt vid vaginal stimulering får ägglossning och då släpper hon i regel flera ägg. Det finns alltså fler än ett ägg att befrukta och således kan lätt flera spermier få chans att komma till.;)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vår ena knaskatt biter alltid på kartonger om hon kommer åt. Eller papper, tapet, vad tusan som helst 🫤 Hur kan man få henne att sluta...
Svar
16
· Visningar
1 358
Senast: Gimlan
·
Kropp & Själ Jag har problem. Det finns fyra saker jag avskyr när det gäller dasspapper 1. Papper som slutar existera när det blir blött så man...
2
Svar
34
· Visningar
1 850
Tjatter Alltså det är papper överallt här hemma i min lägenhet. Hur jag än rensar går igenom och slänger så tar det inte slut! Och jag måste...
Svar
14
· Visningar
648
Senast: Amha
·
Övr. Katt Hej! Jag googlar mig blå och de står bra info men jag fattar inte ändå.. har aldrig varit något problem innan men jag märkte att de...
Svar
14
· Visningar
762
Senast: SMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp