2004: orna

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare TooFatToFly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 889
T

TooFatToFly

Ni som har 2004: or, hur långt har ni kommit med träningen? Vad gör hästarna om dagarna? Hur har allt funkat? Kommit långt i själva ridningen?

Jättenyfiken! :bump:

Sv: 2004: orna

2004: or, hm de är åringar va? :confused: hehe iaf, vi har bara en i stallet som är sadelvan, tömkörd, longerad och så har jag hängt lite på henne. Verkligen en tuffbrud och om man kan få henne att fokusera sin energi på att springa kan hon nog bli j*vligt fin.... ;)

Sv: 2004: orna

TooFatToFly skrev:
Ni som har 2004: or, hur långt har ni kommit med träningen? Vad gör hästarna om dagarna? Hur har allt funkat? Kommit långt i själva ridningen?

Jättenyfiken! :bump:

På Täby Galopp sitter de flesta på dem. Tar sig fram i skogen och på "småbanorna" på området... Skritt och trav... Häldre än bra så att säga.. ;)

Liknande trådar

Hur viktigt är det för er att utbilda er häst själv? Jag har alltid ridit och kört in mina hästar själv och har fått till mina hästar... 2
Svar
22
· Visningar
1 424
Senast: animalasia
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
148
Senast: Grazing
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
463
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 092
Senast: lilsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka