Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Tjatter
Vad Àr vitsen med prickiga blad i olika typer av skrivblock?? LjusgrÄ, oftast (alltid?) med vita prickar. Ska det pÄ nÄt vis underlÀtta...
IT & mobiler
Jag Àr inne i en period dÀr Àndra layout pÄ telefonen Àr jÀtteroligt sÄ nu hÄller jag pÄ med ett helt gÀng för jag kan inte bestÀmma mig...
Tjatter
Hur kan det komma sig att det Àr sÄ svÄrt att kommunicera?
Jag kan sitta lÀnge och försöka fundera pÄ hur jag ska uttrycka mig sÄ att...
HÀstnyheter En hÀstÀgare i Falköpings kommun kan tvingas betala 10 000 kronor i vite efter att ha lÄtit sin hÀst gÄ ensam i hage i nÀstan tvÄ Är...
HÀstnyheter RÀddningstjÀnsten fick rycka ut för undsÀtta en hÀst som fastnat i ett dike under torsdagseftermiddagen.
Efter flera timmars arbete...
Ăvr. Katt Uppdatering! đ
Nu har vi flyttat och herr katt fick vara inne i början. Han var livrÀdd inne i huset första dagen men vande sig sedan...
Ăvr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hÀlla i lite vatten och sÀtta ner flytvÀxter i en kub. Passade pÄ att fotografera dem dÀr. De ska strax...
Ăvr. Hund Ebrah Ă€r nöjd. Hon ligger utstrĂ€ckt bredvid mig och har min filt som huvudkudde. Kom pĂ„ nu att jag borde hĂ„lla extra koll pĂ„ hennes...
Utrustning NĂ„gon gĂ„ng har jag gjort det nĂ€r man orkar hela proceduren đ Billigt och bra tips Ă€r att köpa tjĂ€rschampoo frĂ„n Lidl nĂ€r det Ă€r finska...
HÀstmÀnniskan Nyligt fÄtt diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och kÀnner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angÄende mina svÄrigheter i...