3-års Test??

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare fallerina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 884
F

fallerina

Hej, vad innebär ett 3-årstest, vad skall hästen kunna och visa upp??

Man visar hästen i löshoppning (2hinder) och för hand och uppsutten (om man vill) så gick det till för mig iallafall.
Hinderhöjden vi var uppe på var 110-120cm på bakre hindret och i ridningen vill domaren se hästens ridbarhet i de olika gångarterna, Jag tycker inte att det krävdes ngt speciellt och det var roligt.

Ok, det var inte mer än så, det låter enkelt och kul. Tack för ditt svar
Mvh Emelie

kan man se någonstans var/när dessa 3-års test kommer att hållas? skulle vilja åka och titta men antar att jag måste åka en bit bort....

Liknande trådar

Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·
Ridning Jag har nyligen börjat rida på ridskola, efter ett liv med träning och tävling på egna hästar. Trivs bra med ridskolan, ridläraren är... 2
Svar
20
· Visningar
1 742
Senast: cewe
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
611
Senast: Lavinia
·
Träning Hej! Hur länge är det lämpligt att ha en häst på balansplattor? Hästen är mycket van balansplattor. Har trappat upp med tiden.
Svar
1
· Visningar
436
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka