3´s bredband.

Sv: 3´s bredband.

Det enda jag vet är att ju bättre nät 3 har i området, desto snabbare bredband kan man få.
Eftersom jag inte bor kvar i Stockholm, utan bor i en småstad nu är det inte intressant för mig. Synd. För det hade varit en väldigt smidig lösning för oss.
 
Sv: 3´s bredband.

jag har skaffat sånt, haft i cirka en månad.. intresserad av vad andra tycker om det.. här i blekinge funkar dte bra. har hastiget 3,6 tog med mig det till killens mormor som bor på landet och där har de dåkig täckning så det gick mkt segt!
 
Sv: 3´s bredband.

Jag ska flytta till strömsholm om 3 veckor och ska fixa sånt till dess, tänkte beställa idag. Ska verkligen bli spännande och se hur bra det funkar...
 

Liknande trådar

Fritid Har ni tips på en bra solcellradio, gärna med usb för laddning av moiltelefon (om det finns en sådan funktion)? Tänkte att det kunde...
Svar
3
· Visningar
232
Senast: Sassy
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
1 139
Senast: sjoberga
·
Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
272
Senast: Sassy
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
1 943
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra torrfoder
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp