3´s bredband.

Sv: 3´s bredband.

Det enda jag vet är att ju bättre nät 3 har i området, desto snabbare bredband kan man få.
Eftersom jag inte bor kvar i Stockholm, utan bor i en småstad nu är det inte intressant för mig. Synd. För det hade varit en väldigt smidig lösning för oss.

jag har skaffat sånt, haft i cirka en månad.. intresserad av vad andra tycker om det.. här i blekinge funkar dte bra. har hastiget 3,6 tog med mig det till killens mormor som bor på landet och där har de dåkig täckning så det gick mkt segt!

Jag ska flytta till strömsholm om 3 veckor och ska fixa sånt till dess, tänkte beställa idag. Ska verkligen bli spännande och se hur bra det funkar...

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 032
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 012
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
794
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Använder Insta i webbläsaren. Vill ta bort en hel chatt men instruktionerna jag hittar funkar inte. Det kommer inte upp nån knapp med...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka