Bukefalos 28 år!

30-årspresent? En heldag bestående av... vad?

Åh klättring låter riktigt kul! Vi har ett stort klättercentrum här i stan också. Ska kika närmare på det!

Turridning har vi gjort tidigare, det var jättemysigt men kanske inget vi ska göra just på hans 30-årsdag även om jag hade uppskattat det väldigt mycket :D

Ska kika upp resten av dina tips, tack! Budgeten "är obegränsad" ;) Haha, nä, inte riktigt, men det gör inget om det kostar lite.
Om budgeten "inte är ett problem" ;) så hade jag helt klart haft med Gastrologik som ett alternativ! En kompis gick dit när hon blev färdig läkare och hon sa att det var en otroligt häftigt upplevelse och helt galet bra mat :) Man kan ju köra klättring på dan och middag där på kvällen. Om ni vill åka till Sthlm så kan jag rekommendera Karbin för klättring, vi var jättenöjda. Men lägg in tid för powernap mellan klättring och middag, vi blev helt slut haha!
 

Liknande trådar

Fritid Hej! Min kompis fyller 30 i år och jag vill ge henne något speciellt. Vi är som systrar och känner att hon är värd något mer än "det...
2
Svar
26
· Visningar
1 897
Senast: Twihard
·
Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 441
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Magsjuk hund
  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp