• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Nebraska
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 882
Sv: 3140m

Jag tror det är mycket från häst till häst, 3140 meter är ju lugnt, inget snack om det, men är hästen tränad och stark så borde det ju inte vara några problem. Jag har haft några passhästar som sprungit (och gjort det bra) på 4140 meter utan att de var särskilt tagna efter loppet, däremot har de fått vila lite längre mellan loppen. Jag har en riktig långdistansare själv hemma i stallet, som aldrig provat 3140 men vi sneglar lite på 3640 i slutet på juni. Ska bli intressant att se.

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
321
Senast: MayGrace
·
Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: Unafraid
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 219
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sofia Vikström var tidigare en av alla ryttare som hade fördomar mot travhästar som ridhäst. Att travhästar var hopplösa att utbilda och... 2
Svar
28
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka