3års tester 2013

Sv: 3års tester 2013

varför ?? på hästen e: Boss VDL ?? i inlägg 255

Ahh såg nu att hans namn inte är ändrat i blup ännu..
 
Senast ändrad:
Sv: 3års tester 2013

spontan kommentar - Var Lingh en ryttarprodukt?
Med tanke på det ganska svaga resultatet på testerna...
Mitt gamla fullblodssto fick en avkomma e. honom hos nya ägaren, den skulle ha visats men avbröt testet av anledning som jag inte vet. Jag har bara sett den på foton och vet inte hur bra eller dålig den är
 
Sv: 3års tester 2013

spontan kommentar - Var Lingh en ryttarprodukt?
Med tanke på det ganska svaga resultatet på testerna...
Mitt gamla fullblodssto fick en avkomma e. honom hos nya ägaren, den skulle ha visats men avbröt testet av anledning som jag inte vet. Jag har bara sett den på foton och vet inte hur bra eller dålig den är

Jag var i sundsvall och såg denna häst. Den hade inget på ett 3-års att göra. Inte en enda muskel såg vanvårdad ut. Tror den var halt och det var därför hon fick avbryta. Var barfota..Eller så stod domaren inte ut att se hästen. Jag gick ut ur ridhuset när jag såg den skritta, såg inte ett dugg fräsch ut.
 

Liknande trådar

Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 437
Senast: athena
·
Avel Ja, nu har ju de uttagna fölen varit officiella ett tag! Vad tycker ni om årets kollektion? Vilken skulle ni själva vilja ta med hem...
2
Svar
37
· Visningar
5 950
Senast: cirkus
·
Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 797
Senast: Ottilia
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
28 945
Senast: Vingra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp