• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Sellan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 104
S

Sellan

vilket program hanterar .3gp ?? (förutom Adobe GoLive CS.. som spelar upp en gång sen hänger sig)

Sv: .3gp ???

.3gp är en videoklippsfil från mobilen och till Nokia-telefoner finns det Nokia PC Suite (finns gratis här) som används till deras telefonfiler. Förövrigt ett perfekt program till alla mobilfunktioner. Two thumbs up!

Sv: .3gp ???

haha.. satt å kollade igenom Adobe GoLive CS och gissa vad jag hittade! jo i GL CS kan man byta filformat till typ 8st olika =)

så nu är de i vilket format jag vill :D

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
303
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
277
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
732

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka