Bukefalos 28 år!

4 års kvalitén

Monifa

Trådstartare
Måste samma ryttare visa hästen i gångarter respektive hoppning eller kan till exempel jag visa hästen i gångarterna och sedan en annan hoppa hästen?

Nån som vet?

Annars måste jag lära mig hoppa och det är jobbigt:D
 
Sv: 4 års kvalitén

Nu är det visserligen 11 år sedan jag visade någon på kvalitets men jag hade en dressyrryttare och en hoppryttare med mig i "bagaget", naturligtvis för att de båda är väldigt duktiga i sin vardera gren :D
 
Sv: 4 års kvalitén

Frågade precis min kära mor hur det var när jag visade (redan glömt) men iaf då kunde man välja på att löshoppa eller göra uppsutten hoppning. Då jag inte kan hoppa högre än 30 så blev det självklart löshoppning : P Det var därför jag inte kunde minnas, för jag skulle aldrig visa en unghäst på hoppning (med min talang..) men jag kunde inte minnas att någon annan gjorde det. Så vart det då iaf!
 
Sv: 4 års kvalitén

jag var på 4 års kvaliten med min unghäst för några år sen, och då var det
löshoppninig som gällde.

men svaret på frågan är - nej det kan vara olika :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ägt henne i tre år. vi rider ut ca 4 ggr i veckan. Jag rider alltid ut själv, då jag inte har någon att rida ut med, samt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 460
Senast: Sel
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 289
Senast: iNHALE
·
  • Artikel
Dagbok Jag minns att jag var nervös. Att flickan som borstade hästen verkade så kunnig och världsvan. Kanske var hon lite ledsen också, att...
Svar
3
· Visningar
796
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 401
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp