N
Nora_
någon som provat b**rjes bomlösa sadel? vad tycker ni om den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skrivit mycket om den i andra bomlöstrådar, samt visat bild. Här kommer bild igen på min häst i sin Börjes sadel:
![]()
Jag trivs mycket bra med min, men tycker väl si och så om HorseSaver-padden (som Börjes säljer). Den är dock hyfsad nu när jag fixat den lite själv med extra liggunderlagsinlägg.
Jag passar även på att kapa tråden något och göra en ny efterlysning av "detaljbilder" på Torsion, Knights, Barefoot, etc. sadlar. Jag vill se bilder som visar, t. ex., hur sadeln ser ut under sitsen. Så länge jag inte har bevis för att de (mycket) dyrare sadlarna är bättre i konstruktion kommer jag att stoppa fingrarna i öronen och blunda om någon försöker säga att de dyrare håller bättre kvalité...
Jag VET att det finns Torsion-, Knights- och Barefootägare här, så det borde gå att få fram bilder. Hittills finns det bara bilder upplagda på Börjes och Pfiffs som visar detaljer. Kom igen nu, fram med fler!!