500kr för grönt kort?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare sandraR
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 160
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: 500kr för grönt kort?

Det var tämligen billiga TR I och TR III, vill jag säga. När jag köpte mina på 90-talet kostade de över 100 kr/st.

Köptes in billigare av klubben (mängdrabatt), och det som överskred 100kr sponsrade klubben oss med. :)

Jag betalade 200 kr för kurs+prov. Så ja 500 lät väldigt mycket :p

OK.

När jag var cirkelledare krävde vi inte att deltagarna skulle ha personliga exemplar. Vår klubb köpte in ett antal som användes under kursen och de cirkeldeltagare som ville köpa efter kursens slut fick göra detta till ett reducerat pris.

Nu låser jag den här tråden. Om inte TS fått svar på alla frågor hänvisar jag till den nålade tråden högst upp på Tävling generellt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gnägg Hej, Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Svar
1
· Visningar
143
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 455
Senast: Bison
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen... 14 15 16
Svar
304
· Visningar
21 626
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka