6 dumma timmar

Gravinda

Trådstartare
6 dumma timmar är i vägen för att jag ska hämta min valp...
Är ledig nu fram till tisdag och har då obligatorisk skola 3 timmar och samma på torsdag...:cool:
Hur ska jag hålla mig från att skolka och inte kasta mig i bilen för att hämta henne?
Alla tips är välkomna

Sv: 6 dumma timmar

Tänk på hur jobbigt det är när hunden kissar inne, den biter sönder allt, gnäller på natten... Bara bra att vänta en extra vecka ;)

Vad är det för ras förresten? Har du bild? :laugh:

6 dumma timmar är i vägen för att jag ska hämta min valp...
Är ledig nu fram till tisdag och har då obligatorisk skola 3 timmar och samma på torsdag...:cool:
Hur ska jag hålla mig från att skolka och inte kasta mig i bilen för att hämta henne?
Alla tips är välkomna

Det går inte, du får helt enkelt ha någon som kan ha henne dessa 3 timmar, så kan du hämta henne direkt :D

lten blandis flicka, massa bilder... men inte på datorn.

Men jag vill ju torka kiss och allt. Kan inte se de tråkiga delarna just nu.
Känns ju jätte meningslöst att vänta en hel vecka pga 6 timmar..
Allt är inhandlat och fixat.
i want my baby

Det går inte, du får helt enkelt ha någon som kan ha henne dessa 3 timmar, så kan du hämta henne direkt :D

Ja men ellerhur!!
Har frågat alla valpkunniga om de inte kan offra den tiden, men alla håller på och fånar sig med saker som typ jobb och skola :o

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 474
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 922
Senast: Nota
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 312
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 529
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka