A-kassan efterfrågar inkomst/vecka. Hur räkna?

Lilla

Trådstartare
Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar om timmar per vecka jag jobbar och inkomst/vecka. Hur svarar man på det sistnämnda när man har månadslön?

Jag ska fylla i blankett till A-kassan. Jag har fortfarande en tjänst på 33,75 proc kvar. En fast tjänst med månadslön. A-kassan frågar om timmar per vecka jag jobbar och inkomst/vecka. Hur svarar man på det sistnämnda när man har månadslön?
Egentligen hade jag kollat med a-kassan hur de räknar fram veckolön för de är ändå deras beräkningar i slutet som gäller (gissar jag hej vilt) men faktorn 4.3 används annars för veckolön normalt sett. Dvs månadslön/4.3

Egentligen hade jag kollat med a-kassan hur de räknar fram veckolön för de är ändå deras beräkningar i slutet som gäller (gissar jag hej vilt) men faktorn 4.3 används annars för veckolön normalt sett. Dvs månadslön/4.3
Precis så jag gjorde precis så. Tack.

Liknande trådar

Skola & Jobb Det kan vara så att jag har jobb på gång som allt-i-allo/vaktmästare. Idag var jag där för andra gången och träffade killen som ska...
Svar
10
· Visningar
1 045
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 354
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år... 2
Svar
20
· Visningar
1 921
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka