Bukefalos 28 år!

MrsScabtree

Trådstartare
Skruttan är hemma är snorig och nyser som en galning, men verkar pigg för övrigt. Kan det vara en vanlig förkylning? Verkar som att mammas hund blivit smittad också för även han snorar och nyser. Ian verkar ha klarat sig hittils...
vad tror ni?
 
Sv: Aaaatjo!

En släng av noskvalster(min börjar nysa och inte bara fnysa som det sägs att dom gör)? Eller så är det nog bara vanlig förkylning :P
 
Sv: Aaaatjo!

Behandlar min tik nu mot noskvalster för andra gången. Hon nös med som en galning och snorade från näsan men efter kuren så slutade det. Denna gången fick jag inte samma medicin utan tabletter som jag ska ge i 5 veckor men hon nyser fortfarande fast kuren är inte över än. Ring till vet och fråga, är det noskvalster vilket man inte kan se utan isf får behandla mot ändå så brukar det gå över:)
 

Liknande trådar

Tävling Var går gränsen? Vi började tempa hästarna för ca 1,5 vecka sen när vi hörde talas om utbrott av EHV-1. Vi har 6 hästar som går...
Svar
1
· Visningar
1 216
Senast: Marty
·
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 465
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 330
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa I våras fick min lilla JRT tik på 14 år akut bukspottskörtelinflammation. Hon blev pigg och frisk på mindre än en vecka och blev...
2
Svar
22
· Visningar
2 253
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp