Guldaskig Trådstartare 28 Dec 2007 #1 Vad jag hatar när smiliesarna flyttar på sig! Kan inte alla korkommandon än men borde nog plugga in dem
Vad jag hatar när smiliesarna flyttar på sig! Kan inte alla korkommandon än men borde nog plugga in dem
aiquen 28 Dec 2007 #2 Sv: ÅÅÅh Visst är det lite förvirrande, men man kan ju trösta sig med att de inte flyttar så långt i alla fall.
Sv: ÅÅÅh Visst är det lite förvirrande, men man kan ju trösta sig med att de inte flyttar så långt i alla fall.
MissOnly 29 Dec 2007 #4 Sv: ÅÅÅh plugga in kortkommandon is the shit . Då kommer du inte märka när de flyttar på sig . Jag har ingen aning om vilka som sitter vart
Sv: ÅÅÅh plugga in kortkommandon is the shit . Då kommer du inte märka när de flyttar på sig . Jag har ingen aning om vilka som sitter vart
Guldaskig Trådstartare 29 Dec 2007 #5 Sv: ÅÅÅh Jag vet, jag borde verkligen göra det... jag kan de flesta men några som man inte använder så ofta är fortfarande lite svåra
Sv: ÅÅÅh Jag vet, jag borde verkligen göra det... jag kan de flesta men några som man inte använder så ofta är fortfarande lite svåra