Status
Stängd för vidare inlägg.

Gnist

Trådstartare
Är alla 14-åriga pojkar så att dom kan allt, vet allt, och mamma kan och vet inget ? Och det kan ju inte finnas nått bättre sätt att tillbringa tiden på än att djävlas med lillasyster (11 år)... :mad: Eller är det bara min son som är sån :confused:

Sv: Aaarghh

Låter som min 13-åriga bror! :smirk:

Sur
Irriterad
Vet bäst
Konstant trött/slö
Tyken och otrevlig

Men han är rätt söt emellanåt också... när man får honom på rätt humör... :D

Sv: Aaarghh

Sonen har sina bra sidor också :smirk: han kan ju faktiskt hjälpa till hemma ibland + i kanten för att han är himla shysst med sin minisyster ( snart 4 år), men det går inte en dag utan att han retar gallfeber på en :crazy: minst tre ggr iaf :smirk:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 632
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 072
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 241
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka