Ååh, jag vill ha fler!

_Runaway_

Trådstartare
Marsvin!! :bump:Jag har två, men jag vill ha två till, små ungar!! :D :love: Dom är så söta! :love: Ni som är marsvinsägare, hur många har ni?

Jag har 3 men ska ge bort en.
För att han inte kan gå med mina 2 honor då den ena är hans dotter å jag inte vill ha massor med ungar.

Jag har 10 stycken just nu (till jul kommer jag troligvis att ha fler :D)
Flickorna går 6 stycken i en bur och pojkarna går 2 och 2.

Min kompis, jag och min kompis mormor ska antagligen skaffa två var, å ha en gemensam uppfödning. :idea: :love:

Då kan jag passa på å fråga här, nån som tar en kull med rex eller teddy-ungar snart, eller redan har kanske? Isånnafall finns intresse, PM:a! :)

Åh vad kul! Jag vill oxå ha uppfödning juh. Fast mina honor är för gamla. Ena är 2år och den andra åtta månader.

Åtta månader är iofs i senaste laget men det går om de får sin första kull då.. Än är det inte försent.. Fast det finns ju redan så många marsvinsungar som man inte hittar nya hem till...

Jag tycker marsvin är så söta men jag är underligt livrädd för dem. :o

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 232
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Bison
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 561
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI