ååhh vad irriterande!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare coscos
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 672
C

coscos

just nu skall jag köpa ett par ridstövlar från h##ks.. just denna vecka är det 20%rabbat där här i göteborg.. just denna vecka så har dom krångel med leveranserna så det inte är säker att dom kommer in denna vecka i min storlek

DET ÄR IRRITERANDE!!!!! :mad:

Sv: ååhh vad irriterande!

Fråga om du kan få betala stövlarna den här veckan och hämta dem när de kommer till butiken - då får du ju rabatten ändå!

Immer

Senast ändrad:
Sv: ååhh vad irriterande!

Så fick inte jag göra förut när jag ville köpa ett täcke som inte fanns hemma i rätt storlek för tillfället. Riktigt dåligt av dom tycker jag!!! :mad:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 636
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 398
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 847
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31