Acer och Adsl

daymint

Trådstartare
Skulle vilja veta erfarenheter av bärbara datorer av märket Acer,har sett en hel del prisvärda exemplar men vill nu veta hur de fungerar och vad det finns för erfarenhet av märket.Och sedan till min andra fråga,det är så att där jag bor så kan jag inte få adsl uppkoppling av tele 2 men av tex glocalnet och bredbandsbolaget,hur kommer det sig?Om nu telestationen är utbyggd borde inte alla operatörer kunna erbjuda sina tjänster där då?
Tack för svar
 
Sv: Acer och Adsl

Hej! jag har en bärbar dator från acer som jag haft i lite mer än 1 år. Är supernöjd och tycker att jag fick mycket dator för pengarna (hade jag velat ha en HP med samma grejer hade det kostat ca 2000kr mer). Den fungerar super och är en acer aspire 5102 WLMI. Som du kanske redan vet så tänk på att skaffa en dator med lite bättre processor än de allra billigaste som ex sempron och celeron. De är billiga, men segare.

På din andra fråga har jag tyvärr inget svar, dock så tror jag att de två du nämnde är bra internetleverantörer? Telia ADSL är ju i regel dyrare.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 561
Senast: machafuko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
940
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
22 982
Senast: cirkus
·
Relationer Måste vara anonym eftersom detta är ett något känsligt ämne. Skulle någon råka känna igen mig så ber jag om diskretion.. Något konstigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 582
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp