gul_zebra Trådstartare 27 Sept 2004 #1 Tänkte skaffa en A. Iredalei som kan bo med mina fulicor, någon som vet var man kan hitta de? Privatpersoner/folk som odlar/zooaffärer?
Tänkte skaffa en A. Iredalei som kan bo med mina fulicor, någon som vet var man kan hitta de? Privatpersoner/folk som odlar/zooaffärer?
jemaha 27 Sept 2004 #2 Sv: Achatina Iredalei Anneth på zoonen hade ungar för ett tag sen såg jag, kolla med henne.
gul_zebra Trådstartare 27 Sept 2004 #5 Sv: Achatina Iredalei amkm skrev: Vad är det för ngt? Klicka för att se mer... En till snäcka. Ursnygg är den, ser ut såhär
Sv: Achatina Iredalei amkm skrev: Vad är det för ngt? Klicka för att se mer... En till snäcka. Ursnygg är den, ser ut såhär
gul_zebra Trådstartare 27 Sept 2004 #6 Sv: Achatina Iredalei jemaha skrev: Anneth på zoonen hade ungar för ett tag sen såg jag, kolla med henne. Klicka för att se mer... Tack för tipset, ska höra med henne
Sv: Achatina Iredalei jemaha skrev: Anneth på zoonen hade ungar för ett tag sen såg jag, kolla med henne. Klicka för att se mer... Tack för tipset, ska höra med henne