Adobe reader 8.0

Gnist

Trådstartare
Finns installerad på min dator, men oftast kan jag inte läsa pdf-filer sedan den uppgraderades.

Med version 7.0 var det aldrig problem, så vad kan det bero på att 8.0:an inte fungerar som den ska??

Sv: Adobe reader 8.0

Det kan vara någon felaktighet i en fil. Har du provat att installera om det?

Om inte, gör det!

Funkar det inte då heller avinstallera och ta hem den äldre versionen.

Installerade om den 3 ( :eek: ) gånger innan jag ledsnade på att det inte fungerade och hämtade hem version 7.0, så nu kan jag läsa pdf igen :D

Men det är ju väldigt irriternde att den nyaste versionen inte fungerar :crazy: :mad: :devil:

Jag brukar vänta ett tag när det gäller uppdatering av vissa program. Speciellt sånna jag själv haft problem med tidigare eller där jag "hört" att det kunnat strula.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Jeps
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: Sharpless
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
684
IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka