Adressarmband?

oz_joj

Trådstartare
Ni vet såna där armband där man skriver sitt tlenr och fäster på barnen på Liseberg och liknande? Någon som vet var man kan köpa mer hållbara såna om man ska resa ett tag och barnen kan ha dem hela tiden? Alternativet blir väl ett gäng engångsarmband så man kan byta vid behov. Men var finns dessa? Tips?

Sv: Adressarmband?

Hittade ett antal hemsidor efter en snabb googling på "Telefonarmband"
Vet inte om jag får länka, så du får googla själv :laugh:

Min kompis beställde halsband, typ på guldfynd eller liknande, avlångt platt med dotterns namn på ena sidan och föräldrarnas mobilnummer på andra, snyggt och praktiskt!

Tack, ska kika. Jag googlade på adressarmband dumt nog. Kan ej köpa med mobilnr tryckt för vi ska köpa lokala kontant ort där = vet ej numret i förväg. Tack för alla tips!

Jag har gjort adressettiketter på makens jobb som jag sätter
på ryggen på barnen. Har alltid några i handväskan.

om jag har kommit bort ring min mamma
och så telefonnumret. Tack!

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 223
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 061
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 665
Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
2 943
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Hur vet man material i trappa?
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur