Adressfältet för långt....

Grana

Trådstartare
Jag vet inte vad jag gjort. Jag har alltid så adressfältet är kort, men nu går det över hela sidan *fattar ni* :D
Jag vet jag har råkat göra så förut och att det är simpelt att ändra tillbaka, men nu kommer jag inte på hur man gör :angel: :crazy:

Nån som vet hur jag ska göra för få tillbaka som jag hade?
 
Sv: Adressfältet för långt....

Det brukar gå att flytta runt adressfält, bokmärken och lite allt möjligt, och det är lätt hänt att man gör det av misstag. Därför kan man högerklicka kring adressfältet och välja "Lock the toolbars".
Om de inte är låsta kan man klicka på "Address"-texten, hålla ned musknappen och dra adressfältet till det ställe man vill ha det. Eller så kan man föra muspekaren till den vertikala stapeln till vänster om A:et i "Address", tills pekaren blir en dubbelpil, klicka och hålla ned musknappen och dra åt höger så att adressfältet blir kortare.
Typ :)
 
Sv: Adressfältet för långt....

Ja jag gjorde något av misstag, såg att något hände men inte vad först :angel:

Men TACK för hjälpen, nu är det kort och bra igen :) :)
 
Sv: Adressfältet för långt....

Så bra att du förstod min förklaring. Brukar inte vara speciellt pedagogisk innan tredje koppen morgonkaffe :D
 

Liknande trådar

Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
464
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
2 996
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 240
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 366
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp